Novice

Pristop v Rovinju postal regionalna agencija leta

9. Weekend Media Festival je zmagovitemu letu Pristopa dodal še eno potrditev.

Predstavniki oglaševalcev so namreč Pristop izbrali za velikega zmagovalca revije BalCannes.

Naslov regijske agencije leta je Pristop osvojil z uvrstitvijo treh del na seznam najboljših 25 projektov petega BalCannesa. To so bili Gledališče v prtljažniku naročnika Mini teater, Čutne degustacije novih mlečnih izdelkov iz Mlekarne Celeia in akcija ob odprtju predora Markovec za Donat Mg. Slednja je dobila tudi posebno nagrado žirije. Med najboljšimi digitalnimi deli iz regije, ki jim v Rovinju podeljujejo nagrado SoMo Borac, pa smo v kategoriji Digitalni mix prejeli mini Somobarca za projekt Tvitajmo za naše Telekoma Slovenije.

Aljoša Bagola, partner in izvršni kreativni direktor Pristop Creative, se je poleg nagrade razveselil tudi razvoja regije: »V Sloveniji smo četrto leto zapored najboljša agencija, zadnja 4 leta smo po mednarodnem indeksu Effie med top 10 najučinkovitejšimi neodvisnimi agencijami na svetu, zdaj smo postali še najboljša agencija v regiji, kar je seveda velika čast. Projekti, s katerimi smo tekmovali, so na zelo visoki ravni. In bolj kot samo dejstvo da smo zmagali, me veseli to, da regija ustvarja vrhunske ideje, vrhunsko produkcijo in postaja vse močnejša. To »federativno« dogajanje na oglaševalski sceni je zelo kakovostno in omogoča veliko novih priložnosti, tako da čestitke organizatorjem za pobudo!«