Novice

Dočakali smo kreativni boj na 26. SOF-u in slavili tik pod vrhom

Podelitev nagrad Effie 2016 in 26. SOF sta zaznamovala oglaševalski konec tedna.

Kljub temu, da smo bili letos dvakrat tik pod vrhom, smo izjemno ponosi na našo ekipo in dosežke, saj je za nami uspešen in nagrad poln konec tedna.

V četrtek smo najprej osvojili vse barve nagrade Effie 2016 zlato za Prenovo in pomladitev blagovne znamke Donat Mg (Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa), srebrno za Lansiranje in komunikacijo mlečnih namazov Zelene Doline (Mlekarna Celeia) ter dve bronasti: za akcijo Botrstvo – vrnimo otrokom prihodnost (Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje in Val 202) in za akcijo Živim lajf – Svet skozi Zlatkove oči (Nova KBM).

Na lestvici najučinkovitejših agencij smo se razporedili v strnjenem zaporedju: Pristop na 2. mestu, Pristop Media na 3. mestu in Renderspace na 4. mestu, kar nas na ravni skupine Pristop uvršča med najučinkovitejše igralce na trgu.

Odlične uvrstitve so se nadaljevale tudi v petek na 26. SOF-ovski Zlati noči, kjer smo se uvrstili tik pod vrh, naši beri nagrad pa dodali veliko nagrado v kategoriji Inovativne rešitve za akcijo 2. januar (Infokart), 5 zlatih nagrad - v kategoriji Neposredno komuniciranje za akcijo 2. januar (Infokart), kategoriji Digitalno komuniciranje za akcijo Donat Trump (Atlantic Grupa), v kategoriji Film za Naj vas nič ne ustavi – nogometna pravljica (Telekom Slovenije, d.d), kategoriji Tiskani oglasi in plakati za akcijo Pogled skozi njihove oči (Slovenska filantropija) in kategoriji Ambientalno oglaševanje za Živjo, v živo (Pivovarna Laško Union d.o.o.) ter 9 srebrnih nagrad.

Čestitke vsem ekipam!