20 let razvoja

Za Pristopom, ki je bil ustanovljen 26. avgusta 1992, je intenzivnih dvajset let razvoja in sprememb, načrtnega strateškega vodenja in nekaterih intuitivnih odločitev.

V tem obdobju se je trg komunikacij, s tem pa tudi sam koncept kreativnosti, temeljito spremenil, največji izziv za marketinške agencije pa je postalo predvsem to, kako poiskati svojo vlogo v novih rastočih poslovnih modelih. Klasičen brif-rešitev koncept sodelovanja za naročnike, ki se dnevno prilagajajo in borijo za svoj delež tržišča, ni več zanimiv. Zato poglobljeno analiziramo in iščemo novo, drugačno pot do poslovnih ciljev. Vedno z zavedanjem, da bomo uspešni toliko, kolikor bodo uspešni naši naročniki in njihove blagovne znamke.
Nenehna rast skozi čas je bila načrtna odločitev, vlaganje v zaposlene in njihova znanja pa postalo naša največja konkurenčna prednost.
V nadaljevanju predstavljamo nekaj ključnih mejnikov našega razvoja, ki pa seveda še zdaleč ni končan.