Vodstvo

Uprava:

Primož Pusar

Primož Pusar, partner in predsednik uprave, Pristop Skupino vodi od leta 2007; od takrat do danes je podjetje pomembno razvilo področja strateškega poslovnega svetovanja, kar je Pristopovemu razvoju dodalo novo dimenzijo integriranih znanj, s pomočjo katerih za naročnike ustvarja dodano vrednost na področjih trženjskega, korporativnega in digitalnega upravljanja komunikacij. Na področju korporativnega in trženjskega svetovanja Primož Pusar sodeluje z domačimi in mednarodnimi naročniki. Pristop d.o.o. je pod njegovim vodstvom postal 3. najučinkovitejša neodvisna agencija na svetu (Effie Effectiveness Index) ter osvojil številne lovorike na mednarodnih festivalih (DCA, FEIA, Ad Stars), štiri leta zapored (2012-2016) ubranil naziv »Agencija leta«, septembra 2016 pa v Adriatic regiji prejel titulo najboljše kreativne agencije na festivalu BalCannes.

Aleš Razpet

Aleš Razpet, partner in član uprave, sodi med vodilne strokovnjake na področju upravljanja sprememb in kriznega komuniciranja. Ima prek dvajset let izkušenj s svetovanjem vodilnim podjetjem na področjih telekomunikacij, bančništva, financ, trgovine ... Je avtor številnih strokovnih prispevkov o korporativnem komuniciranju, odnosih z javnostmi in medijskem upravljanju. Po izobrazbi je diplomirani ekonomist.

Širša uprava:

Ula Spindler

Ula Spindler, partner, izvršna direktorica za kakovost in upravljanje naročnikov Pristop Skupine, direktorica Pristop Entertainment in direktorica Black Pony Entertainment Group. Poslovna direktorica Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana. Lastnica in ustanoviteljica največjega festivalskega kluba v Sloveniji - Kurzschluss, ki vsako leto gosti več kot 30.000 obiskovalcev. Njene več kot 15-letne izkušnje segajo tako na področje upravljanja trženjskih in korporativnih komunikacij kot tudi na področje poslovnega svetovanja. Zadnja leta veliko svoje energije usmerja v razvoj področja »entertainmenta« ter upravljanja in organizacije dogodkov (korporativnih, trženjskih in dogodkov za trg), ki so sestavni del Pristopovega integriranega procesa pri doseganju zastavljenih ciljev naročnika. Projekti, pri katerih je sodelovala, so bili večkrat nagrajeni na domačih in mednarodnih festivalih, med drugim je večkrat prejela tudi prestižno mednarodno nagrado za odličnost v komuniciranju Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev (IABC). Je predavateljica s področja poslovnega komuniciranja, odnosov z javnostmi ter strateškega upravljanja dogodkov.

Sašo Dimitrievski

Sašo Dimitrievski je partner Pristopa ter soustanovitelj vodilne slovenske agencije za digitalni marketing Renderspace. Ima več kot 15 let svetovalskih izkušenj na področju strateškega in integriranega tržnega komuniciranja, interaktivnega marketinga ter razvoja izdelkov in novosti na trgu. Specializiran je za področje telekomunikacij, informacijske tehnologije in elektrotehnike (TIME) ter za distribucijo platform za vsebinski digitalni marketing. Je vabljeni predavatelj in avtor številnih strokovnih prispevkov ter aktiven član odbora Društva za marketing Slovenije in drugih stanovskih društev.

Aljoša Bagola

Aljoša Bagola, partner in izvršni kreativni direktor Pristop Creative. Za svoje delo je prejel prek 100 nagrad in priznanj na uveljavljenih domačih in mednarodnih festivalih (Slovenski oglaševalski festival, Magdalena, Golden Drum, Epica, New York Festival, Cresta, Eurobest, AdPrint Festival …). Leta 2002 je bil na Slovenskem oglaševalskem festivalu izbran za najboljšega mladega kreativca, na podlagi česar je zastopal Slovenijo na mednarodnem oglaševalskem festivalu v Cannesu. S Fakulteto za družbene vede Univerze v Ljubljani kot predavatelj sodeluje pri predmetu Medijski praktikum (Oglaševanje in dizajn).

Barbara Modic

Barbara Modic, direktorica Pristop Media. Ima petnajst let izkušenj na področju komuniciranja, zakupa in medijskega načrtovanja, v svoji karieri pa je delala tako na medijski kot naročniški in agencijski strani. Pri snovanju medijskih strategij sodeluje z uveljavljenimi slovenskimi in mednarodnimi podjetji, pri čemer skrbi tudi za razvoj oglaševalskega spleta ter spremljanje rezultatov učinkovitosti na celotni paleti kontaktnih točk. Svoje izkušnje in razmišljanja pogosto deli na marketinških dogodkih, bila je članica žirije Effie 2008. Za svoje delo in projekte, ki jih je vodila, je prejela številne nagrade in priznanja, med katerimi so tudi nagrada enega največjih festivalov vzhodne Evrope Golden Hammer za najboljšo uporabo sponzorstva, Veliki Sempler za najboljšo medijsko strategijo ter zlati Effie 2010.

Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc, direktor Indigo Consulting. Deluje predvsem na področjih poslovnih strategij, strateškega in operativnega trženja, kjer svetuje vodilnim podjetjem iz jugovzhodne Evrope iz sektorjev trgovine, telekomunikacije, bančništva, farmacije in avtomobilizma. Kariero je začel v SAS Institute, nadaljeval v A.T. Kearney ter bil tudi soustanovitelj start-up podjetja. Predava na svetovno priznanih poslovnih šolah v Franciji (EDHEC in INSEAD) ter Španiji (Instituto de Empresa). Za svoje diplomsko delo iz matematike je prejel Arhimedovo nagrado Evropske komisije, v Stockholmu je magistriral iz mednarodnega poslovanja in v Barceloni pridobil doktorat ekonomskih znanosti. Je tudi aktualni predsednik upravnega odbora DMS.

Karmen Lužnik

Karmen Lužnik, partner, direktorica podjetja Renderspace. Ima več kot 10 let izkušenj na področju strateškega razvoja in vodenja blagovnih znamk, uvajanja novih modelov marketinških strategij in pristopov, ki izkoriščajo napredne digitalne storitve ter inovativne tehnologije za učinkovito reševanje poslovnih izzivov naročnikov. Desetletje dolgo kariero na Mobitelu, danes Telekomu Slovenije, je nadaljevala na Renderspace-u, zadnjih par let pa preživela v New Yorku, kjer je bila na Celtri - vodilnem svetovnem ponudniku rešitev v oblaku za napredno mobilno, video in native oglaševanje - odgovorna za strateški razvoj in vodenje globalnega marketinga in komuniciranja.