Zgodovina Pristopa

Leta 1989 je bilo ustanovljeno podjetje Mednarodno tiskovno središče Ljubljana, leto kasneje pa še PR Center in Skupina INI. Osnovna dejavnost podjetij je bilo področje odnosov z javnostmi ter spremljanje in analiz medijev. Skupina teh podjetij je v letu 1991 hkrati z osamosvajanjem Republike Slovenije ustanovila Slovensko tiskovno agencijo, katere 100-odstotni lastniški delež je kasneje prešel na Vlado RS. 26. avgusta 1992 so se družbe združile v enovito podjetje pod znamko Pristop.

V naslednjih letih je Pristop prevzel vlogo gonilne sile na področju razvoja odnosov z javnostmi v Sloveniji, njegovi zaposleni so soustanovili Slovensko društvo za odnose z javnostmi ter aktivno sodelovali pri vključevanju slovenskega društva in slovenskih strokovnjakov v mednarodne strokovne organizacije.

Po tem, ko je utrdil svojo vodilno vlogo na področju odnosov z javnostmi ter spremljanja in analiz medijskega prostora v Sloveniji, je Pristop v letu 1995 dejavnost razširil tudi na področje oglaševanja in tržno-komunikacijskih storitev ter ob sebi zbral vrhunske strokovnjake. V letu 1997 je Pristop skupaj s sedmimi slovenskimi oglaševalskimi agencijami ustanovil največjo slovensko agencijo za zakup medijskega prostora Mediapool, hkrati pa v tem letu z odprtjem svojega prvega hčerinskega podjetja v Makedoniji razširil poslovanje tudi izven slovenskih meja.

V letu 1999 je Pristop tudi uradno postal največja slovenska komunikacijska in svetovalna agencija. V tem letu je postal solastnik vodilne hrvaške agencije za odnose z javnostmi, Premisa, v letih 2000 in 2001 ustanovil svoji agenciji v Sarajevu in Beogradu ter postal večinski lastnik družbe za digitalno komuniciranje Renderspace. Na prvem slovenskem festivalu komunikacijske učinkovitosti Effie v letu 2002 je Pristop osvojil tri bronaste Effije, leta 2003 pa na Slovenskem oglaševalskem festivalu naziv slovenske agencije leta.

V začetku leta 2005 se je Pristop strateško povezal z vodilnim hrvaškim komunikacijskim podjetjem Digitel komunikacije, s čimer se je oblikovala najmočnejša komunikacijsko-svetovalna skupina v JV delu Evrope. V tem letu je Pristop iz svojega poslovanja izločil storitve spremljanja in analiz medijev ter ustanovil družbo Kliping. V začetku leta 2006 je Pristop ustanovil Pristop Europe, prvo samostojno slovensko komunikacijsko podjetje s sedežem v Bruslju, svoj portfelj storitev v Sloveniji pa nadgradil še s storitvami poslovnega in trženjskega svetovanja.

V letu 2008 je ustanovil podjetje za zakup medijskega prostora Pristop Media. V letu 2011 je Pristop z mednarodno uveljavljeno švicarsko skupino Goldbach Group ustanovil skupno podjetje (joint venture) imenovano Goldbach Audience, v katerem sta družbi združili podjetja, ki se v jadranski regiji ukvarjajo z digitalnim marketingom. Družba je v letu 2013 ustvarila prihodke v višini 9 milijonov evrov, s čimer je z naskokom največja regionalna operacija na področju digitalnega marketinga. Vsa ta leta ostaja Pristop med največkrat nagrajenimi slovenskimi agencijami na Slovenskem oglaševalskem festivalu, z delom za svoje naročnike pa se redno uvršča med dobitnike nagrad Effie, Gold Quill, Prizma, Golden Drum, Netko…

Danes Pristop sodi med vodilna komunikacijska in svetovalna podjetja v JV Evropi s sedežem v Sloveniji, ki že dvajset let sodeluje z najpomembnejšimi lokalnimi in globalnimi podjetji ter vladnimi, nevladnimi in mednarodnimi organizacijami.