Nova KBM z Gostilno išče šefa

Nova KBM


Ker je oktober v finančnem svetu obarvan kot mesec varčevanja in so banke s komunikacijskimi akcijami bolj aktivne, smo pri NKBM želeli izstopiti iz sivega povprečja. V tem izzivu smo združili na videz nemogoče: banko in kuhanje.

Nekateri menijo, da so bančne storitve suhoparne, mi pa verjamemo, da jih je možno integrirati v številne vsebine. Za platformo smo izbrali jesensko uspešnico Gostilna išče šefa in izpeljali akcijo, v kateri je Nova KBM gostom gostilne s pomočjo posebne aplikacije privarčevala večerjo. Istočasno je potekal spletni natečaj za najbolj varčevalni meni, kar smo integrirali v socialna omrežja. Bančna svetovalka je obiskala hišo, kjer so morali tekmovalci rešiti psihološko-finančni test, s katerim so ugotovili svoj finančni profil. Pogumna odločitev naročnika, da se izpelje tak projekt, je poplačana s preseženimi poslovnimi cilji.