Odlična riba, v novi podobi!

Delamaris d.o.o.


Pri agenciji Pristop smo za eno najbolj prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk Delamaris zasnovali novo kampanjo, ki je vključevala tudi celostno prenovo bogate linije odličnih in raznovrstnih ribjih izdelkov.

Embalaže široko prepoznavnih izdelkov, ki so jim ljubitelji dobre ribe zvesti že vrsto let, so osvežili s pozornostjo do izjemne tradicije blagovne znamke. Obenem pa je prenova sledila sodobnim trendom produktnega oblikovanja z oblikovno in barvno prečiščeno, jasno in funkcionalno celostno podobo. V nove čase je tako skočila tudi prenovljena Delamarisova ribica, ki kot osrednji element in zaščitni znak znamke krasi čisto vsak produkt.

Delamaris se je želel na trgu pozicionirati kot tradicionalna znamka, ki se ne boji koraka naprej, sledi kulinaričnim trendom in spremembam v sodobnem življenjskem stilu, obenem pa je s svojimi kakovostnimi in priročnimi izdelki vedno tam, kjer jo uporabniki potrebujejo. Z novo strategijo so želeli poudariti tudi raznolike možnosti uporabe Delamarisovih izdelkov, kar potrjuje tudi krovni slogan: `Odlična riba vedno pri roki!`. Oglasi v igrivih, barvitih situacijah, v dinamičnem utripu avtentične mediteranske glasbene podlage slavijo tako nebrzdano domišljijo in pionirski duh gurmanskih zanesenjakov, kot tudi lahkotnost priprave odličnih ribjih jedi za vsako priložnost. Zato so odlične ribe, skupaj s prenovljeno podobo v središču pozornosti, oz. `vedno pri roki`, kot glavna sestavina navdiha, zadovoljstva in užitka v vsakdanjem življenju posameznikov. V simpatičnih zgodbah lahko potrošniki zlahka poiščejo navdih zasvoje kulinarične dogodivščine, za romantično večerjo na vrtu, za slasten prigrizek ob delu ali za kreativne podvige v kuhinji.