Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana

Autocommerce


Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je slovensko prestolnico v manj kot dveh letih umestil na svetovni zemljevid mode. Tuji mediji in modni strokovnjaki Ljubljano že označujejo kot vzhajajočo modno prestolnico.

Ljubljana se je prestižnemu seznamu globalnih tednov mode pridružila pred dvema letoma in se s hitro razvijajočo platformo, gostujočimi modnimi oblikovalci, bogatim spremljevalnim programom ter z mednarodno zasedbo medijev uvršča med hitro rastoče trge. Po štirih izjemno uspešnih edicijah MBFWLJ z več kot 50 modnimi revijami, mednarodnimi gosti ter predstavitvami vozil in tehnologije Mercedes-Benz, Ljubljano uvršča med vzhajajoče modne prestolnice.

Mednarodni premium teden mode Mercedes-Benz je vse od svojega začetka najbolj obiskan modni dogodek v Sloveniji, katerega na edicijo obišče več kot 4500 modnih navdušencev in vabljenih gostov. MBFWLJ je tako že gostil številne mednarodne goste med drugim svetovno znano manekenko in filantropistko Petro Nemcovo, predsednika Gattinoni Couture, Sefano Dominello ter prestižno kolekcije omejene serije Alberte Ferretti. Več kot 100 člansko ustvarjalno ekipo skupaj z družbo Autocommerce povezuje in vodi agencija Pristop, ki tudi skrbi za razvoj in trženje napredne sponzorske platforme, kreativno usmeritev licenčnega tedna mode, razvoj vsebin ter celovito komunikacijsko podporo MBFWLJ tako v Sloveniji, kot na tujem.