MEDIA STRATEŠKO MEDIJSKO NAČRTOVANJE IN ZAKUP

MEDIA

Naši medijski strokovnjaki življenja znamk povezujejo z mediji v najširšem smislu. Medijskih strategij ne omejujemo na tradicionalne, digitalne, družbene ali ena-na-ena medije. Uporabljamo raziskave o medijski potrošnji, ciljnih skupinah in tržnih trendih.

Medijski strategi s poznavanjem ciljnih skupin, trga, življenja znamk in komunikacijskih trendov svetujejo pri določanju proračuna, izbiri komunikacijskih kanalov, sugerirajo, kako te kanale uporabiti, ter določajo metrike za merjenje učinkovitosti.

Medijske načrte optimiziramo glede na cilje, pri čemer upoštevamo kazalce: cena na tisoč, doseg, gledanost, branost oz. poslušanost medija, cena kontakta, preferenca ciljne skupine, značilnosti medija, vpliv, odzivnost ter vsebinska primernost.

V množici medijev je za doseganje ciljev ključna pravilna izbira, v množici oglasnih sporočil pa pravi trenutek. Uporabljamo raziskave, ki so sprejete kot standard na trgu in jih dopolnjujemo z ostalimi, saj imamo dostop do številnih mednarodnih baz znanj.

Zadnji projekti

Vsi projekti»
  • Ena žlahtna štorija
    Ena žlahtna štorija
    Mlekarna Celeia
  • Avdić na strehi Bramac
    Avdić na strehi Bramac
    Bramac
  • Nova KBM z Gostilno išče šefa
    Nova KBM z Gostilno išče šefa
    Nova KBM
  • Mercator - milijon Pik
    Mercator - milijon Pik
    Mercator