Translate to English.
Odprto delovno mesto

Renderspace , objavljeno: 25-03-2022

Mojster oz. mojstrica za upravljanje družbenih omrežij

Te navdušuje moč družbenih omrežij, skupnosti in blogov v komunikaciji? Vedno testiraš najnovejše funkcionalnosti na družbenih omrežjih takoj, ko se pojavijo? Veš, kdo bi bil med slovenskimi (ali regionalnimi) vplivneži najbolj primeren za testiranje nove generacije skirojev, okušanje najnovejših burgerjev ali preizkušanje svežih modnih trendov? Bližnjim z veseljem svetuješ, kako naj s svojimi objavami dosežejo čim več všečkov? Se brez težav opišeš samo s pomočjo hashtagov? Pridruži se nam!



Kakšna znanja in lastnosti iščemo?

  • Odlično poznavanje družbenih omrežij (njihovih formatov, specifik, učinkov, skupnosti, …) in slovenske »influencer« scene.
  • Občutek za izbiro vizualnih materialov, veselje do izbire filtrov in produkcije različnih vizualnih formatov, ki so del vsakdana na družbenih omrežjih (fotografije, videi itd.).
  • Odlično znanje slovenskega jezika, kar poleg širokega besednega zaklada vključuje tudi obvladanje slovnice.
  • Solidno znanje angleškega jezika, ustno in pisno.

Prava oseba si, če:

  • Imaš 1+ let izkušenj na primerljivem delovnem mestu (agencija ali naročnik).
  • Svoje delo opravljaš natančno, vestno in znotraj dogovorjenih rokov.
  • Imaš občutek za različne načine komuniciranja in imaš dobro sposobnost prilagajanja nagovorov različnim ciljnim skupinam (navihane mamice, ljubitelji potovanj itd.).
  • Si organiziran/-a in znaš oblikovati uredniški koledar za različne komunikacijske kanale. 
  • Znaš razvijati teme in pripravljati vsebine, ki so usklajene s strategijo blagovne znamke ter slediti zastavljenim ciljem in metrikam. 
  • Med prvimi preizkusiš vse funkcionalnosti, ki jih uvajajo družbena omrežja in se takšnim spremembam prilagajaš brez večjih težav.
  • V objavah na Instagramu, TikToku ali Facebooku v mislih (ali na glas) popravljaš slovnične napake.
  • Si se že srečal/-a z analitiko družbenih omrežij (Facebook, Instagram, YouTube, ...) in poznaš njeno uporabno vrednost.
  • Poznaš zakonitosti oglaševalskih formatov na družbenih omrežjih (število znakov, postavljanje CTA-jev) in si se z 'boostanjem' objave vsaj že srečal/-a.
  • Se znajdeš v ekipi in v dinamičnem okolju.
  • Si drugim članom in članicam ekipe upaš predlagati tudi kakšno novost ali kreativne #agencylife manevre?

Tvoje naloge bodo:

  • Priprava vsebin in besedil za družbena omrežja in oglaševanje, včasih tudi za spletna mesta.
  • Izbira in koordinacija priprave slikovnega gradiva za zgoraj navedeno.
  • Strateško razmišljanje o razvoju blagovne znamke na družbenih omrežjih.
  • Priprava poročil o učinkih izvedenih del.
  • Koordinacija dela v ekipi z različnimi profili in komunikacija z naročnikom.
  • Izbira, usmerjanje in sodelovanje z vplivneži za različne blagovne znamke.
  • Udeležba in objavljanje iz različnih »v živo« dogodkov (snemanje, fotografiranje itd.).

Kaj ti nudimo:

  • Zaposlitev za nedoločen čas s polletno poskusno dobo.
  • Zanimive projekte, ki zahtevajo 'out of the box' razmišljanje in nudijo izzive vsem, ki ste radovedni in željni novih izkušenj.
  • Mesto v kolektivu digitalne svetovalske agencije s klienti, ki so največje domače in mednarodne znamke, in nagradami domačih in tujih digitalnih oglaševalskih in komunikacijskih festivalov.
  • Delo v okviru Pristop Skupine, ki ponuja priložnosti tudi na integriranih projektih, v integriranih ekipah.
  • Priložnost vsakodnevnega učenja v ekipi svetovalcev in drugih visokokvalificiranih strokovnjakov z različnih področij digitalne komunikacije.


Če te je zamikalo sodelovanje z nami in si oseba, ki jo iščemo, potem nam najkasneje do 04. 04. 2022 pošlji CV in referenčne projekte ter odgovori na naslednje vprašanje:

  • Kateri primer dolgoročne komunikacije (najmanj eno leto), na katerem koli kanalu, te navdušuje in zakaj?

Pošlji svoj CV na spodnji naslov:

careers|at|renderspace.si