VODSTVO

Primož je vodja z vizijo, ki je na čelu Pristop Skupine od leta 2007, 7 let za tem pa je postal vodilni partner Skupine. V tem času je razvil segment storitev poslovnega svetovanja. Z zagonom za strateški razvoj poslovanja je Pristop Skupino pognal proti internacionalizaciji in rasti. Ima poglobljeno znanje in izjemen občutek za trende v gospodarskem, odločevalskem in družbenem okolju ter široko mrežo poslovnih stikov s ključnimi deležniki v Sloveniji, regiji Jugovzhodne Evrope in širše. Pridobil je obsežne izkušnje v različnih panogah, s posebnim poudarkom na bančništvu in financah, energetiki, telekomunikacijah in informacijski tehnologiji ter panogi izdelkov široke potrošnje (FMCG). V Skupino je vpeljal inovativen pristop k reševanju kompleksnih poslovnih in komunikacijskih izzivov naročnikov, ki temelji na podatkih, zasleduje merljive cilje in omogoča oprijemljive rezultate. Na ta način skupaj s sodelavci razvija učinkovite rešitve ter vsakodnevno pomaga številnim naročnikom uresničevati njihove poslovne ambicije.

Ula je mednarodno priznana in nagrajena strokovnjakinja na področju poslovnega komuniciranja. Ima več kot 20 let izkušenj s svetovanjem na področju tržnega in korporativnega komuniciranja vodilnim domačim in mednarodnim podjetjem. V nabor storitev Pristopa je uspešno vpeljala upravljanje dogodkov in trženjske odnose z javnostmi. Skozi leta je podpirala naročnike iz različnih panog, še posebej se je posvečala projektom v bančništvu in financah, telekomunikacijah in informacijski tehnologiji, trgovini, panogi izdelkov široke potrošnje (FMCG), farmaciji in kozmetiki ter tobačni industriji. V široki paleti projektov se njena največja strast skriva na presečišču zabavne industrije, glasbene scene in dogodkov. V vlogi izvršne direktorice za kakovost in upravljanje naročnikov na ravni Pristop Skupine skrbi za vrhunsko delovanje ekipe 200 izjemnih strokovnjakov, ki podpirajo več kot 100 naročnikov iz različnih panog in trgov. Kot članica uprave se osredotoča na strateški razvoj novih produktov ter širitev poslovanja v Sloveniji in tujini.

Sašo je soustanovitelj digitalne marketinške agencije Renderspace, ki je del Pristop Skupine. Imel je ključno vlogo pri spodbujanju digitalne transformacije v regiji Jugovzhodne Evrope. Z več kot 20-letnimi svetovalskimi izkušnjami Sašo prinaša izjemno dodano vrednost projektom, ki vključujejo poslovne in marketinške strategije, digitalno transformacijo in disruptivne inovacije v poslovnih procesih, medpanožno sodelovanje, razvoj novih virov prihodkov, razvoj novih storitev in produktov, digitalni marketing in integrirane marketinške komunikacije. Skozi leta je sodeloval z naročniki iz različnih panog, predvsem na področjih bančništva in financ, zavarovalništva, telekomunikacij in IT, medijev ter energetike. Sašo je predan pomagati naročnikom, da uspešno navigirajo skozi spremembe, so ambiciozna pri inoviranju in odklepanju novih priložnosti za rast v nenehno razvijajočem se digitalnem svetu.

Aleš je eden od pionirjev razvoja odnosov z javnostmi v Sloveniji. Je priznani strokovnjak za upravljanje sprememb in krizno komuniciranje z več kot 30 leti izkušenj. Skozi kariero je svetoval vodilnim domačim in mednarodnim naročnikom na področjih telekomunikacij, informacijske tehnologije, medijev, bančništva, financ in maloprodaje na njihovi poti kompleksne transformacije. Poznan je po svojih strateških vpogledih in široki mreži ključnih deležnikov. Aleš podpira vodje, da sprejmejo krize kot priložnosti in vodijo z jasnim namenom v negotovih časih. V svoji vlogi združuje bogate izkušnje, jasno osredotočenost na cilje in neomajno predanost doseganju odmevnih rezultatov. Je avtor številnih strokovnih prispevkov o korporativnem komuniciranju, odnosih z javnostmi in medijskem upravljanju.

Valerija je izkušena managerka z vidnimi uspehi pri načrtovanju in razvoju medijskih strategij ter upravljanju oglaševalskih proračunov za največja slovenska in mednarodna podjetja. Pred prevzemom vodenja podjetja Pristop Media, ki je del Pristop Skupine, je bila direktorica družbe za medijski zakup z dolgoletno tradicijo Media Pool. Posebno pozornost posveča spremljanju učinkovitosti oglaševanja na vseh kontaktnih točkah in optimizaciji medijskih strategij za doseganje najboljših rezultatov za naročnike. Valerija je 10 let predsedovala strokovni konferenci o medijskih trendih SEMPL. S poglobljenim razumevanjem tržno-komunikacijskega spleta je prepoznana kot priznana strokovnjakinja za marketing tako v Sloveniji kot tudi v tujini.

Jernej je ambiciozen vodja z več kot 15-letnimi izkušnjami vodenja transformacijskih projektov v mednarodnih podjetjih. Pristopu se je pridružil leta 2022 kot direktor oddelka za korporativno svetovanje, leta 2024 pa prevzel vlogo direktorja podjetja. Svoje obsežno strokovno znanje je pridobil v panogah, kot so mediji, bančništvo, maloprodaja, pretočne storitve in telekomunikacije. Jernej je poznan po svojih vodstvenih sposobnostih, strateškem razmišljanju in usmerjenosti k rezultatom. Specializiran je za korporativno svetovanje, komuniciranje in upravljanje sprememb ter strateški marketing. Ima uspešno zgodovino vodenja zahtevnih projektov in vzpostavljanja učinkovitih odnosov z deležniki. S športno odločnostjo in inovativnim razmišljanjem nenehno zagotavlja učinkovite taktike in merljive rezultate za naročnike. Je pravi strateg, ki se odlično znajde na igrišču kreativnosti in poslovne odličnosti.

Žiga je nagrajeni marketinški strokovnjak z bogatimi izkušnjami v agencijskem okolju ter poglobljenim poznavanjem start-up sveta in platform za množično financiranje. Več kot dve desetletji raziskuje slovensko medijsko krajino, analizira tržne podatke in soustvarja komunikacijske strategije za domače in mednarodne blagovne znamke. Žiga je del Pristopa že več kot 8 let. Od leta 2024 kot direktor tržnega komuniciranja vodi in razvija svoj oddelek ter svoje znanje prenaša na mlajše sodelavce. Poleg vodenja še naprej svetuje naročnikom pri projektih strateškega razvoja blagovnih znamk, komunikacijskih strategij in znamčenja, pri čemer ima obsežno znanje o komuniciranju in trženju v bančništvu, zavarovalništvu, avtomobilizmu, v panogi izdelkov široke potrošnje (FMCG) in na področju javnih naročil. Žiga je uspešno vodil številne nagrajene projekte. Naročnikom pomaga doseči marketinške in komunikacijske cilje, ki vodijo do želenih poslovnih rezultatov. Zavzema se za dvig ugleda marketinškega poklica ter uvajanje najboljših praks in inovacij v vsakodnevno delo.

Jure je eden najbolj prepoznavnih slovenskih kreativnih direktorjev, ki s svojim delom navdušuje tako širšo javnost kot marketinške strokovnjake po vsem svetu. Z več kot 15 leti izkušenj je izjemen strokovnjak za razvoj kreativnih strategij, inovativnih kreativnih rešitev, pripovedovanja zgodb, pisanja besedil ter razvoja in upravljanja blagovnih znamk. Na začetku kariere je samostojno ustvarjal vizualne identitete za velike in manjše blagovne znamke po vsem svetu, nato pa je svoje znanje nadgrajeval v agencijskem okolju. Leta 2023 je postal izvršni kreativni direktor Pristopa in prevzel vodenje največjega kreativnega oddelka v državi. Njegove bogate izkušnje segajo na področja bančništva in financ, avtomobilizma, telekomunikacij, informacijske tehnologije, trgovine in panoge izdelkov široke potrošnje (FMCG). Z izjemno kreativnostjo uresničuje Pristopovo obljubo biti zanesljiv partner za rast in razvoj naročnikov. Kot prejemnik številnih domačih in mednarodnih nagrad verjame v preplet trdega dela in uživanja v procesu kreativnega ustvarjanja.

Slavko Gegič je prekaljen svetovalec z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju korporativnega komunikacijskega svetovanja in vodenja komunikacijskih kampanj. Od leta 2024 uspešno vodi Pristopov oddelek za korporativno komuniciranje. Njegovo strokovno področje zajema odnose z javnostmi (PR), upravljanje javnih zadev (PA), odnose z mediji, krizno komuniciranje in upravljanje dogodkov. Ima dolgoletne izkušnje z zagotavljanjem komunikacijske podpore investicijam in razvoju nepremičninskih projektov. S poglobljenim razumevanjem lokalnega in nacionalnega odločevalskega okolja, industrije in logistike, Slavko ustvarja komunikacije, ki gradijo zaupanje, spodbujajo odnose med deležniki in krepijo ugled naročnikov. S svojo sposobnostjo obvladovanja kompleksnih komunikacijskih in poslovnih izzivov je zaupanja vreden svetovalec in gonilna sila uspešnih sprememb.

Monika Zajc je izkušena strokovnjakinja, specijalizirana za področja digitalne transformacije, design thinkinga in coachinga. V marketinško svetovalski svet je priplula iz tehnoloških vod, kjer je več kot 25 let zasedala vodilne položaje v velikih tehnoloških podjetjih in sodelovala pri številnih drznih projektih doma in po svetu. Njena strokovnost se izkazuje na večih področjih, saj združuje upravljanje in transformacijo poslovanja na eni strani ter digitalizacijo podjetja na drugi strani. Vodila je regijske ekipe strokovnjakov iz različnih industrij v najbolj znanih tehnoloških podjetjih, kot so Microsoft, SAP in SAS Institute. Odlikuje jo intuitiven strateški vpogled, kritično razmišljanje in globoko organizacijsko, procesno in tehnološko znanje ter izjemen vodstveni slog.

Patricija Jukić je izkušena svetovalka za strateško načrtovanje in rast ter direktorica podjetja Indigo Consulting, ki deluje v okviru Pristop Skupine. Osredotoča se na razvoj in izvajanje celovitih poslovno-marketinških projektov, optimizacijo prodajno-marketinških modelov ter krepitev vrednosti za uporabnike. Vodi projekte, ki vključujejo pripravo poslovnih, digitalnih in marketinških strategij, prenovo organizacijskih modelov, uvajanje digitalnih rešitev s poudarkom na uporabniški izkušnji ter podporo podjetjem pri vstopu na nove trge. Posebno pozornost namenja svetovanju podjetjem iz panog široke potrošnje, telekomunikacij, energetike in turizma ter podpori investicijam v nove proizvodne zmogljivosti v Sloveniji in regiji. Njeno delo temelji na poglobljenem razumevanju potrošniškega vedenja, analizi podatkov ter doslednem uresničevanju strategij v praksi. Pod njenim vodstvom Indigo Consulting deluje kot strateški partner pri reševanju ključnih poslovnih izzivov ter oblikovanju temeljev za trajnostno rast in dolgoročno konkurenčnost.