Translate to English.

Čas za kavo in vir navdiha v kuhinji

Za znamki De'Longhi, ponudnika inovativnih kavnih aparatov in Kenwood, linijo kuhinjskih robotov s tradicijo kakovosti in nagrajenim dizajnom, smo prevzeli upravljanje družbenih kanalov za slovenski in hrvaški trg. Misije, ki draži brbončice in vabi na vrhunsko jutranjo kavo, smo se lotili strateško – s pripravo digitalne strategije za družbene kanale. S ciljem večje prepoznavnosti in komunikacijske koherentnosti, smo v komunikacijo vpeljali razpoznavne vsebinske rubrike. V polletnem obdobju upravljanja kanalov, smo v primerjavi z enakim obdobjem lani, na Facebooku opazno dvignili vpletenost uporabnikov.

Naročnik De'Longhi Hrvatska d.o.o.
Čas za kavo in vir navdiha v kuhinji
Leto 2020
Panoga Home Appliance & Consumer Electronics

Izziv

Naročnik je želel v komunikacijo na družbenih omrežjih vplesti več kakovostne vsebine. Ugotoviti je bilo potrebno komparativno prednost, ki De'Longhi in Kenwood razlikuje od konkurence. Za pripravo celovite uredniške vsebine je bilo potrebno poiskati zanimive teme, ki lepe stilsko dovršene produktne fotografije povzdignejo na raven uporabniku koristne in kakovostne vsebine.

Čas za kavo in vir navdiha v kuhinji
Čas za kavo in vir navdiha v kuhinji

Rešitev

Objave na družbenih omrežjih prek raznolikih vsebinskih rubrik uporabniku dramijo domišljijo za kulinarične presežke in opojno dišečo kavo. Za vir navdiha poskrbijo triki in nasveti, kulinarični slovar, kavodejstva, kavni horoskop, recepti in »how to« namigi.

Pozornost uporabnikov vzdržujemo z UGC kampanjami in vpletanjem vplivnežev prek vplivnostnega marketinga.

Za crème de la crème poskrbijo razgibane vsebinske rubrike z dodano vrednostjo za uporabnika.

Dosežki

  • 82 % rast vpletenosti uporabnikov (engagement) v primerjavi z enakim obdobjem lani.
  • Visoka pripadnost Facebook skupnosti. Objavam zavzeto sledijo ljubitelji znamke (brand lovers), ki že imajo vsaj enega od aparatov.
  • Vidna kampanja vplivnostnega marketinga za znamko De'Longhi je na Instagramu vzdramila brbončice ljubiteljev kave.
Pozornost uporabnikov vzdržujemo z UGC kampanjami in vpletanjem vplivnežev.

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: Telekom Slovenije

Leto: 2015