Verjamemo v moč vodenja, ki temelji na svežih podatkih in dolgoletnih izkušnjah.

— Uprava

Primož Pusar

partner in predsednik uprave

Primož je v celotno skupino podjetij vpeljal na podatkih temelječ pristop k reševanju poslovnih in komunikacijskih izzivov. S svojim neizprosnim zagonom za razvoj novih poslov, s pridobivanjem novih naročnikov, odpiranjem novih geografskih trgov in dnevnimi kontakti z upravami ključnih regionalnih igralcev je Pristop skupino pognal proti internacionalizaciji in rasti.

Aleš Razpet

partner in član uprave

Sodi med vodilne strokovnjake na področju upravljanja sprememb in kriznega komuniciranja. Ima prek petindvajset let izkušenj s svetovanjem vodilnim podjetjem na področjih telekomunikacij, medijev, bančništva, financ in maloprodaje.

Ula Spindler

partnerka in direktorica tržnega komuniciranja ter Pristop Entertainment

Ula je z več kot petnajstletnimi izkušnjami pri svetovanju vodilnim podjetjem na področju marketinškega in korporativnega komuniciranja mednarodno priznana in nagrajena strokovnjakinja poslovnega komuniciranja. Deluje kot izvršna direktorica za kakovost in upravljanje naročnikov v celotni skupini podjetij. Uspešno je vpeljala upravljanje dogodkov in trženjski PR kot novi disciplini med Pristopove storitve. Trenutno vodi oba oddelka in Pristopov vstop na trg zabavnih prireditev za končne uporabnike.

Sašo Dimitrievski

partner in član uprave

Sašo je bil eden od ustanoviteljev agencije Renderspace (del Pristopove Skupine) in začetnik zgodbe o inovacijah digitalne disrupcije. Ima več kot 20 let svetovalskih izkušenj s fokusom na poslovnih in marketinških strategijah, digitalni transformaciji in disruptivnih inovacijah ter novih virih prihodkov, razvoju storitev in produktov, digitalnem marketingu in integriranem marketinškem komuniciranju.

— Širša uprava

Špela Kozamernik

direktorica Renderspace

Špela Kozamernik je strokovnjakinja za strateški in digitalni marketing z mednarodnimi izkušnjami. V vodstveni vlogi je najprej nastopila kot direktorica naročnikov na Pristopu, kjer je vodila integrirane projekte in multidisciplinarne ekipe. Od leta 2015 do 2019 je delovala v Parizu; najprej kot mednarodna poslovna analitičarka v družbi Ligatus, specializirani za nativno oglaševanje, nato kot globalna direktorica spletnih programov in projektov ter kot direktorica za svetovanje s področja podatkovnega marketinga v dveh izmed največjih svetovnih oglaševalskih mrež. Špela z več kot 15-letnimi izkušnjami v upravljanja z inovacijami, znamkami in produkti skupaj z izkušeno in večkrat nagrajeno ekipo digitalnih strokovnjakov skrbi za razvoj digitalnih ekosistemov, ki stremijo k izboljšanju uporabniških izkušenj in sporazumevanja med organizacijami in njihovimi deležniki v digitalnem in omni-kanalnem svetu.

Lovro Gruden

direktor Indigo

Lovro Gruden je poklicno pot začel kot poslovno-finančni analitik in svetovalec v telekomunikacijski industriji, nato pa v globalni svetovalni družbi A. T. Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.

Matej Klepec

direktor D´Agency

Matej Klepec je več kot 15 let aktiven v načrtovanju marketinško-komunikacijskih strategij, v zadnjih 8 letih pa se je usmeril na področje uvajanja novih rešitev na področju digitalnega marketinga. Ob dobrem poznavanju globalnega digitalnega sveta in njegovih zakonitosti sledi odločenosti, da je cilj, kljub evoluciji digitala, še vedno isti: ponesti sporočilo do končne ciljne skupine izkoriščajoč vse digitalne kanale.

Valerija Prevolšek

direktorica Pristop Media

Valerija Prevolšek vodi največje družbe za medijski zakup že več kot desetletje. Preden je prevzela vodenje Pristop Media je vodila družbo Media Pool, tekom svojega profesionalnega udejstvovanja pa je skrbela za načrtovanje in razvoj medijskih strategij za najbolj uveljavljena domača in mednarodna podjetja. Posebno pozornost posveča spremljanju učinkov oglaševanja na vseh kontaktnih točk in prilagajanju medijskih taktik s ciljem dosegati najboljše rezultate za naročnika. Valerija je 10 let predsedovala strokovni konferenci o medijskih trendih SEMPL, med drugim pa jo odlikuje tudi dobro poznavanje in razumevanje sorodnih področjih tržno-komunikacijskega spleta.