Kako do piknika vrednega Žar Legend?

Kampanja je bila zasnovana na zabavnih oddajah, ki so bile predvajane sprva na televiziji nato pa na YouTube kanalu. Skozi njih smo spoznali naši legendi žara, ki sta vsakič znova z domačimi, svežimi in kakovostnimi Lidlovimi izdelki za piknik v iskrivem žarovskem vzdušju predstavila drug recept ter se ob pogovoru z gostom naučila skupaj z gledalci marsikaj novega.

Naročnik Lidl Slovenija
Kako do piknika vrednega Žar Legend?
Leto 2020
Panoga Maloprodaja

Izziv

Lidl Slovenija je s kampanjo želel okrepiti položaj naročnika med trgovci na področju svežine in kakovosti ter izpostaviti svojo domačnost in dostopnost.

Rešitev

Za zabavne oddaje z znanima Slovencema smo se odločili, ker smo hoteli skozi inovativen format predstaviti spekter možnosti za nepozaben žar piknik. S humorjem smo nagovarjali ciljno publiko in jim približali želene izdelke. Oddaje so spremljaje dodatne digitalne aktivacije in nagradne igre, s katerimi smo poskrbeli za ustrezen doseg vseh materialov. Z različnimi (znanimi) gosti smo še dodatno razširili spekter akterjev in poudarili dejstvo, da žar pojedine zares zablestijo v družbi dobrih ljudi.

Darko in Miha se prej nista poznala, po že prvem srečanju pa sta postala neločljiva. Na snemanjih so nam velikokrat tekle solze. Od smeha, seveda.

Dosežki

  • Všečnost akcije* krepo nad CEM povprečjem. Anketiranci so kot najbolj všečen element TV oglasov izpostavili prav Miho in Darka.

*Raziskavo je izvedla tržno raziskovalna hiša Aragon.

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: Cankarjev dom, SNG Drama Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko

Leto: 2019