Sledi, ki jih je vredno praznovati.

Ob 30. obletnici delovanja smo z Mlekarna Celeia v praznovanje vključili vse, ki skupaj z znamko Zelene doline že vrsto let puščajo dobre sledi. Zasnovali smo interaktivno platformo, s katero smo skupaj z ambasadorji in kupci praznovali celo leto in jo povezali z vrednotami, ki že dolga leta poosebljajo znamko.

Naročnik Mlekarna Celeia, d.o.o.

Izziv

Mlekarna Celeia je v letu 2017 praznovala 30 let blagovne znamke Zelene doline pod sloganom »Sledi, ki jih je vredno praznovati«, ki smo jo obeležili s celoletno interaktivno platformo, ki je izpostavljala glavne vrednote, kot so pripadnost, srčnost, povezanost, smeh, pogum in druge.

Komunikacija, vredna pozornosti.

Rešitev

V devetih mesecih komunikacije smo v sodelovanju z ambasadorji na digitalnih medijih sledilce in širšo ciljno skupino presenečali z zabavnimi vsebinami na temo izbranih vrednote. Komunikacija je bila podkrepljena tudi s TV in zunanjim oglaševanjem ter radijskim sponzorstvom Zajtrka z zvezdami na Radiu 1, kjer je voditelj Boštjan Romih v studio povabil tudi nekaj ambasadorjev, hkrati pa je postal vezni člen in voditelj celotne digitalne komunikacije.

Komunikacija, vredna pozornosti.
Komunikacija, vredna pozornosti.
30 let blagovne znamke smo obeležili s kampanjo, ki je vsak mesec dosegla 70 % vseh Slovencev.
Komunikacija, vredna pozornosti.
Komunikacija, vredna pozornosti.

Dosežki

  • Zabeležili smo skupno več kot 60.000 odzivov na FB in IG ter zvišali število sledilcev za 11 %

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: Cankarjev dom, SNG Drama Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko

Leto: 2019