Kako razvozlati prebavne težave? Briljantno.

Kampanja s težje prebavljivo temo je z vključitvijo detektivske igre v osrčje njene zgodbe postala najbolj nagrajena kampanja na domačem trgu v letu 2019.

Naročnik Atlantic Grupa d.d.

Izziv

Naravna mineralna voda Donat Mg je želela z novo kampanjo utrditi svojo pozicijo premium izdelka, ki ureja prebavo ter izpostaviti svojo edinstvenost tako obstoječim starejšim uporabnikom kot tudi mlajši ciljni skupini.

Kako razvozlati prebavne težave? Briljantno.
Kako razvozlati prebavne težave? Briljantno.

Rešitev

Najprej je bil na spletu predstavljena skrivnost ukradenega briljanta, uporabniki pa so se lahko prelevili v detektive, ki so lahko na posebni spletni strani s pomočjo 360° video posnetka tik pred ropom in dodatnih informacij glasovali za enega od 6 osumljencev. Sledilo je 14 dni namigov in preobratov na družbenih medijih, ki pa so se sklenili s končnim TV in spletnim oglasom. V njem je bil razkrit ključni dokaz, Donat Mg pa je poskrbel za srečen konec ter nato zasijal tudi na prodajnih mestih.

Z zgodbo o briljantu smo navdahnili več sto tisoč ljudi, da se vključijo v debato o prebavi in si prislužili 39.538.259 vtisov o kampanji.
Kako razvozlati prebavne težave? Briljantno.
Kampanja s težje prebavljivo temo je postala najbolj nagrajena kampanja Slovenija v letu 2019 (B-report).

Dosežki

  • B-report - najbolj nagrajena kampanja Slovenije 2018
  • Srebrna nagrada Epica
  • Velika nagrada SOF v skupinah Digitalne komunikacijske akcije in Oznamčene ali ustvarjene vsebine
  • Zlata nagrada SOF v skupinah Celostne komunikacijske akcije in Film
  • Srebrna nagrada SOF v skupini Digitalno komuniciranje
  • Velika nagrada Diggit v kategoriji Digitalna strategija

NASLEDNJI PROJEKT

Pametno v Novi svet.

Naročnik: Telekom Slovenije

Leto: 2018