Kako zavladati na spletu? V živo.

Za znamko Sveta vladar NKBM smo uporabili pionirski komunikacijski format, in s pomočjo Googlovih pametnih očal prenašali zasebno življenje slovenskega raperja Zlatka v živo. Inovativen pristop je omogočil aktivno vključevanje mladih v svet bančništva, ki ga sicer dojemajo kot dolgočasnega in zapletenega.

Naročnik Nova KBM

Izziv

Z namenom učinkovito doseči in aktivirati mlade, ki jih bančni produkti ne zanimajo, je Sveta vladar Nove KBM ponovno ubral edinstven pristop. S pomočjo očal »Google glass« smo v živo prenašali zasebno življenja najpopularnejšega slovenskega raperja in ambasadorja znamke Sveta vladar Zlatana Čordića – Zlatkota.

Kako zavladati na spletu? V živo.

V sedmih dneh neposrednega prenosa je Zlatko na zabaven način prepletal svoje življenje, promocijo nove plošče "Živim lajf" ter spontano uporabo in promocijo bančnih produktov za mlade, kampanja pa je uporabnikom ponudila povsem novo interaktivno izkušnjo nadgrajene resničnosti, hkrati pa na nevsiljiv, a jasen način, mladim približevala bančne vsebine.

Nastali so prvi oglasi z glasbo v živo @ JV Evropi.
Kako zavladati na spletu? V živo.
Kako zavladati na spletu? V živo.
Medijska pojavnost je bila desetkrat (10-krat) večja od medijske naložbe!
Kako zavladati na spletu? V živo.
Kako zavladati na spletu? V živo.

Dosežki

  • Nagrada Digital Communication Awards v kategoriji Vsebinski marketing in ožji izbor za tri (3) dodatne nagrade
  • Medijska pojavnost je bila desetkrat (10-krat) večja od medijske naložbe – vsi ključni mediji so poročali o kampanji
  • Velika nagrada SOF v skupini Digitalne oglaševalske akcije in tri (3) srebrne nagrade v skupinah Mediji, Digitalne kampanje, celostne oglaševalske akcije in Ustvarjene in oznamčene vsebine
  • Veliki Sempler v kategoriji Najboljša izkustvena akcija in in Zlati Sempler v kategoriji Najboljša izraba digitalnega okolja
  • Gold Quill Award za Komunikacijsko odličnost na družbenih omrežjih
  • Delo se je uvrstilo v ožji izbor za European Excellence Award
  • Bronasti Effie Slovenije
  • Izbor med 25 najboljših del @ Balcannes

NASLEDNJI PROJEKT

Globalni svet bančništva v Sloveniji.

Naročnik: NDA

Leto: 2015