Živjo, življenje.

Novo komunikacijsko platformo “Živjo, življenje” prevevata drznost in odprtost, ki sta postali osrednji vrednoti znamke. Z njo Union slavi življenje in uspešno redefinira svojo znamko ter jo ohranja v stiku s svojimi uporabniki.

Naročnik Pivovarna Union

Če se Union že od nekdaj ponaša s predanostjo in strastjo, pa novo platformo prevevata drznost in odprtost, ki sta postali osrednji vrednoti znamke. Zato komunikacijska platforma ”Živjo, življenje” slavi življenje in ljudem vliva pogum, da ga zaživijo na polno. Lansirana je bila z reinterpretacijo dveh slovenskih legend – Povodnega moža in Kralja Matjaža, ki obujena v sedanjost življenju nazdravljata v Pivnici Union.

Živjo, življenje.

Rešitev

Če se Union že od nekdaj ponaša s predanostjo in strastjo, pa novo platformo prevevata drznost in odprtost, ki sta postali osrednji vrednoti znamke. Zato komunikacijska platforma ”Živjo, življenje” slavi življenje in ljudem vliva pogum, da ga zaživijo na polno. Lansirana je bila z reinterpretacijo dveh slovenskih legend – Povodnega moža in Kralja Matjaža, ki obujena v sedanjost življenju nazdravljata v Pivnici Union.

Živjo, življenje.
V 6 mesecih smo s kampanjo »Živjo, življenje« Union uspešno redefinirali kot kul znamko, ki je v stiku s svojimi uporabniki.

Z aktivacijo ”Živjo, v živo”, smo z interaktivnimi nastopi bandov citylighte spremenili v koncertno prizorišče in jo zaključili s prvim TV oglasom z glasbo v živo. Prek aktivacije »Živjo, dizajn« smo preoblekli Nefiltrirano, serija turnirjev »Živjo, nogomet« pa je obudila nogometna druženja.

Union je doživel rekordni odziv na kampanjo na svojih družbenih omrežjih in vnesel družabnost v resnično življenje.

Dosežki

  • Nastali so prvi oglasi z glasbo v živo v regiji
  • Zlata in srebrna priznanja SOF
  • Izbor Balcannes 

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: Pivovarna Union

Leto: 2016