Translate to English.

Ker nam učinkovita kampanja pomeni vse.

V središču kampanje je rdeča, ki pa ni le barva. Je poslanstvo. Je navdih Generalijevih zastopnikov po vsej Sloveniji, da poskrbijo za najboljše nasvete, prijaznost in strokovnost. Slednja je namreč ključna za razumevanje strank, ki vodi do njihovega dolgoročnega zadovoljstva. In prav ta prilagodljivost je narekovala tudi medijsko izpeljavo kampanje kar se odraža v širokem naboru nagovorov za različne ciljne skupine.

Naročnik Generali CEE Holding, Generali zavarovalnica
Predvajaj.
Leto 2020
Panoga Zavarovalništvo

Izziv

Kako uporabnikom najrazličnejših starosti približati dejstvo, da Generali ni zgolj ponudnik zavarovalniških storitev, ampak da za vsakim nasvetom stojijo zastopniki z nešteto izkušnjami? Kako pregnati sivino, ki spremlja dojemanje zavarovalništva pri nas? Enostavno. S celovito kampanjo.

Ker nam učinkovita kampanja pomeni vse.

Rešitev

S kampanjo se predstavlja nova globalna komunikacijska platforma, ki se pri nas že na prvi pogled izpostavlja z prepoznavno rdečo barvo, v energičnem duhu pa jo podpisuje slogan »Ker nam pomenite vse«. Seveda vse to pod okriljem leva.

V kampanji nastopa več kot 25 zastopnikov iz cele Slovenije.

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: UKOM, Urad vlade za komuniciranje

Leto: 2013