Komunikacija, povsem prikrojena uporabnikom.

Za znamko Tom Tailor smo ustvarili spletno mesto v 7 jezikih, ki omogoča učinkovito upravljanje in objavljanje vsebin, potrebnih za distribucijo na družbenih omrežjih.

Naročnik Tom Tailor

Izziv

Z vzpostavitvijo digitalnih kanalov in oglaševalske platforme smo želeli okrepiti spletno prisotnost blagovne znamke Tom Tailor na sedmih (7) trgih ter spodbuditi obisk trgovin in nakup.

Komunikacija, povsem prikrojena uporabnikom.
Od marca 2016 do maja 2018 smo na Facebooku od začetnih 0 pridobili 313.114 sledilcev.

Rešitev

Za doseganje cilja smo zgradili bazo uporabnikov, ki jih zanimajo vsebine podjetja Tom Tailor ter vzpostavili dvosmerno komunikacijo med blagovno znamko in uporabniki na digitalnih kanalih ter tako zgradili zaupanje v znamko. Prek e-novic, FB kanalov, ki jih upravljamo v sedmih jezikih, in spletne strani lahko uporabnike sedaj učinkovito obveščamo o prodajnih akcijah, posebnih ponudbah, novih kolekcijah in posameznih artiklih.

Komunikacija, povsem prikrojena uporabnikom.
Vzpostavili smo komunikacijo na digitalnih kanalih v sedmih državah – od Slovenije do Bolgarije.

Dosežki

  • Od marca 2016 do maja 2018 smo na Facebooku od začetnih 0 pridobili 313.114 sledilcev.
  • Digitalna kampanja »Reci da svojemu stilu« na vseh sedmih trgih, prek katere smo povečali bazo kontaktov (že v skladu z GDPR) in z njo podprli TV oglaševanje in predstavitev spomladanske kolekcije. Od vseh 69.612 sodelujočih, se jih je 53 % prijavilo na prejemanje e-novic in 30 % na SMS obveščanje.
  • S kampanjo smo pridobili 47 % vseh Tom Tailor sledilcev na globalni ravni.

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: Greentube Internet Entertainment Solutions GmbH

Leto: 2017