Translate to English.

Podatki so gorivo popolne uporabniške izkušnje.

Brezhibna uporabniška izkušnja je bolj pomembna kot kadarkoli poprej. Zato smo za Petrol, vodilno energetsko podjetje v Sloveniji in regiji, poskrbeli za razvoj digitalnega ekosistema, ki je podpiral njegovo digitalno transformacijo.

Naročnik Petrol d.d.

Izziv

Petrol je leta 2016 z razširitvijo portfelja zakorakal v energetsko družbo prihodnosti, ki na enem mestu ponuja celostne energetske in okoljske rešitve tako za gospodinjstva kot za podjetja in javni sektor. Glavni cilj je bil poenotenje digitalne prisotnosti na ključnih stičnih točkah dotika ter implementacija inovativnih rešitev za podporo prodajnim, trženjskim in komunikacijskim aktivnosti družbe v regiji.

S celostnim pristopom smo zagotovili brezhibno uporabniško izkušnjo.
Podatki so gorivo popolne uporabniške izkušnje.

Rešitve

Projekta smo se najprej lotili z ureditvijo arhitekture in uporabniške izkušnje spletnega ekosistema ter vključitvijo mehanizmov vpletanja in aktivacije uporabnikov. Ustvarili smo poenoten in prenovljen sistem portalov s sodobno oblikovno podobo, ki upošteva uporabniško izkušnjo na vseh napravah ter pri tem združili številne in zelo različne produkte oziroma storitve. Poseben poudarek smo namenili nadgradnji spletne aplikacije za samooskrbo Moj Petrol, s katero smo razbremenili center za podporo uporabnikom ter opolnomočili uporabnike s platformo za hitro naročanje energentov in drugih storitev.

Podatki so gorivo popolne uporabniške izkušnje.
Razvili smo digitalni ekosistem, ki podpira strateško vizijo in digitalno transformacijo Petrola.

Dosežki

  • Poglobljena raziskava, ki je bila osnova za razvoj arhitekture Petrolove spletne pojavnosti na ravni celotne regije.
  • Razvili smo digitalni ekosistem, ki podpira strateško vizijo in digitalno transformacijo Petrola.

NASLEDNJI PROJEKT

Naročnik: Telekom Slovenije

Leto: 2015