Velika skrivnost? Big data.
Skozi zbiranje, organiziranje in analizo podatkov smo naročniku pomagali opredeliti nova področja prihodkovnih virov na podlagi priprave novih storitev.
Skozi zbiranje, organiziranje in analizo podatkov smo naročniku pomagali opredeliti nova področja prihodkovnih virov na podlagi priprave novih storitev.
Slovensko telekomunikacijsko podjetje je pri iskanju novih virov prihodkov želelo monetizirati interne podatke. Za uspešno izvedbo strategije je bilo treba organizirati notranje vire in opredeliti konkretne prodajne rešitve ter opredeliti končne kupce. Ključni izziv projekta je bila priprava strategije za monetizacijo podatkov, ki upošteva vse pravne vidike, obstoječo informacijsko (IT) strukturo, kompetence uslužbencev ter poslovne procese, ki so potrebni za pripravo rešitev.
V okviru projekta smo pregledali vse ključne elemente, ki so potrebni za monetizacijo zunanjih podatkov, preučili različne pristope k monetizaciji podatkov, pripravili strategijo za nastop na trgu in podali usmeritve za prilagoditev kritičnih področij, pregledali potrebne podatke, pravne pogoje in informacijsko (IT) infrastrukturo ter opredelili poslovne procese za izvedbo.
NASLEDNJI PROJEKT